توجه گزارشگر ایتالیایی به طارمی مذاکرات قطبی با فدراسیون فوتبال ادامه دارد ستاره مشهدی در کادر فنی نفت بندرعباس دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب سردار آزمون در تیررس لیگ‌های اروپایی بنیادی‌فر داور فینال آسیا شد سون هیونگ مین جانشین بنزما می‌شود وزیر ورزش: تغییر نام استقلال در مسیر قانونی انجام شود برای استقلال ورزشگاه خلیج فارس بسازید قایدی آماده‌ترین بازیکن کلبا اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی
سرخط خبرها

اسفندیار:بازیکنان ایران به خودباوری رسیدند|برای اولین بار مقابل تماشاگران لهستانی بازی کردم

  • کد خبر: ۱۱۵۸۸۰
  • ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰
اسفندیار:بازیکنان ایران به خودباوری رسیدند|برای اولین بار مقابل تماشاگران لهستانی بازی کردم
دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران گفت: برای نخستین بار در این کشور و مقابل تماشاگران لهستانی بازی کردم و خداراشکر که با شکست این تیم مردم را خوشحال کردیم.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، امیرحسین اسفندیار عنوان امتیازآورترین بازیکن ایران در دیدار برابر لهستان در نخستین روز هفته سوم لیگ ملت‌ها را از آن خود کرد.او پس از پیروزی تیم ملی ایران برابر لهستان اظهار کرد: قطعا می‌دانستیم که این مسابقه همانند همیشه سخت است، اما بازیکنان ایران به این خودباوری رسیدند که بازی خوب و تماشاگرپسندی انجام دهند.
اسفندیار افزود: خداراشکر مسابقه را به نفع خود پیش بردیم البته اشتباهاتی در امتیاز‌های آخر داشتیم که نباید در بازی بعد تکرار شود. ست پنجم را با قدرت شروع کردیم و با حفظ فاصله پیروز میدان شدیم.
اسفندیار با تاکید بر این که تیم ملی یک گام برای صعود به مرحله بعد نزدیک‌تر شده است، گفت: قطعا برد با ارزشی است. برای اولین بار در این کشور و مقابل تماشاگران لهستانی بازی کردم. حس خوبی بود، اما در ست چهارم به دلیل فشار تماشاگران اختلاف کم شد. در مجموع خداراشکر که مسابقه را بردیم و مردم خوشحال شدند.
وی در پایان یادآور شد: هر مسابقه سختی‌های خاص خود را دارد. با تیم‌های قدرتمندی دیدار داریم به همین دلیل باید با برد یا نتیجه خوب مسابقات را به پایان برسانیم تا بتوانیم به مرحله صعود کنیم. بازی با ایتالیا قطعا سخت خواهد بود، حتی سخت‌تر از لهستان و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا با یک ریکاوری کوتاه، آماده مسابقه با این تیم شویم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->